sterrenstof

Een tijdje geleden maakte ik dit jurkje wat nog niet op de blog verscheen, hij heeft door de witte stof al zware beproevingen doorstaan ( lees : het opeten van chocolade paaseieren en dan je handen aan de jurk afvegen…). Hij zit as we speak ook in de week omdat een tijdje na deze shoot hij alweer vies was van een doorgelekte luier, details laat ik erbuiten. Maar goed als we dat even negeren is het echt een schattig jurkje geworden, ik naaide hem op naailes omdat ik nog moest oefenen met ritsen inzetten, ik denk niet dat het ooit m’n sterkste kant gaat worden maar oefening baart kunst ! Voor de verandering was het model vandaag gewillig en wilde zonder het omkopen van snoep poseren 🙂

Ik heb op de bovenkant een groen stukje gezet om het witte te breken, ook in het midden een roze paspeltje, de stof was een leftover van het kraamcadeau van mijn nichtje en zo zijn alle restjes ook weer op. Nu ligt er een broek voor zoonlief onder de naaimachine dus die komt binnenkort online !

DSC_0197 DSC_0200  DSC_0205 DSC_0206 DSC_0208 DSC_0210

Schattig he die schoentjes !                 Hier zijn mijn lachjes !

DSC_0213 DSC_0215 DSC_0216

DSC_0212 DAAAAAG fijn weekend en fijne koningsdag !


2 reacties op ‘sterrenstof

Plaats een reactie