over een klein berichtje en soort give away

Even een klein berichtje op de blog over een klein jurkje wat ik naaide als cadeau voor mn kleine nichtje.

Ik vond het patroontje op de droomfabriek.blogspot.nl en de stof was nog een restje wat ik had liggen van lillestof. Ik moet echt restjes opmaken want ik heb bulten met stof besteld :). Verder ben ik druk aan alles en nog wat aan het naaien maar daarover binnenkort meer, eerst maar eens een paar foto’s van het jurkje.

P1050986 P1050988 P1050991

De foto’s zijn wat donker omdat ik ze s’avonds genomen heb. Hopelijk staat hij haar schattig en wat is het toch heerlijk om alles af te locken !

Verder kocht ik laatst de knippie van april/mei helaas zonder m in te kijken want er staat niks in wat ik zal gaan maken, daarom bedacht ik dat een van jullie m misschien wel leuk vind, laat dan een reactie achter bij meerder zal ik loten.

Alvast een fijn weekend liefs !

4 thoughts on “over een klein berichtje en soort give away

Geef een reactie

