Lady Lemonade, the end….

DSC_0110

Deze keer ging ik voor twinning, Jenna maakte haar topje zelf met een beetje hulp van mama, de dames zochten het stofje allebei uit bij stoffenfeest.

DSC_0002

En ze in in haar nopjes met het resultaat, ze maakte de Gloria top van Emma en mona.

Voor Ninthe maakte ik de sweet summersuit van see you at six, ze wilde m niet meer uittrekken !

Ik maakte er een leuke fotoshoot van, de laatste want ik heb besloten het bloggen even te laten voor wat het is, natuurlijk ga ik wel verder op Instagram, ik vond het erg leuk om jullie opmerkingen te lezen maar momenteel kost het me gewoon te veel tijd. Wie weet dat ik het in de toekomst weer eens oppak.

Een heerlijk zomers plaatje, ze zullen deze zomer vaak gedragen worden !

DSC_0131DSC_0132DSC_0123

Allemaal bedankt voor het langskomen en proost op het mooie weer !

DSC_0115DSC_0114

Liefs Anoeska


2 reacties op ‘Lady Lemonade, the end….

Plaats een reactie