Judith dress

blog1

PFFFFFFFFFFFFF zo even het stof van mijn blog afblazen, de laatste keer dat ik wat postte was 24 april een tijdje terug dus. Ik had even geen blogzin maar voor deze jurk maak ik graag zin.

Ik maakte de Judith dress een gratis patroon van compagnie M en wat een toppertje !

De open rug is heerlijk met dit mooie weer, ik werkte de rug af met een paspeltje en een bijpassend knoopje.

blog4

De jurk is makkelijk om te naaien en heeft een goede uitleg en een hoog zomer gehalte, ik zie geen enkele reden om hem niet te maken, tenzij je geen dochter hebt natuurlijk !

blog5blog2

De foto’s werden gemaakt in dierentuin Hoenderdaal, een superleuke plek in Noord Holland, vooral de Maki’s voeren was erg leuk.

Wil je de jurk ook maken klik dan hier !

de stof vond ik trouwens een hele tijd geleden op het stoffenspektakel.

One thought on “Judith dress

Geef een reactie

