Picha rok

picha6

Toen ik de voorlaatste Maison Victor zag wist ik meteen dat ik de picha rok zou maken voor Ninthe, Ik hem hem nog niet zo vaak voorbij zien komen maar hij is zeker een aanrader !

Het is weer eens iets anders dan een rimpelrok en door de midi lengte helemaal hip.

Ik gebruikte een katoentje die ik op het stoffenspektakel vond, ik liet de kwastjes die het patroon voorschreef weg maar behield de zakken wel.

Helemaal speelproof ! Ik was bang dat door de lengte de rok minder geschikt was om te spelen maar hij is wijd genoeg, helaas kon ze hem vanwege het koude weer pas een keer aan.

Hij valt bij Ninthe iets langer maar dan kan ze er mooi ingroeien.

picha6

Hopelijk krijgen we snel weer zulk heerlijk weer !

picha9picha8

Leuk dat je even langskwam ! Liefs Anoeska

Geef een reactie

