Cocoondress

foto4

Dit patroon is echt weer z’on must have de cocoondress van groovybaby and mama.

Ninthe kreeg er maar liefst twee, het naait supermakkelijk en is snel klaar. De jurk heeft een mooie minimalistische stijl er komen er zeker nog meer in haar kast van de zomer !

Ninthe showt ‘m met een aantal coole dansmoves het stofje kocht ik op het stoffenspektakel, de andere versie maakte ik met de stof van chat chocolat, hij is wel van langer geleden dus hopelijk past ze m nog in de lente.

foto5

Bij deze versie maakte ik driekwart mouwen wat oorspronkelijk in het patroon staat, voor de winterversie vond ik lange mouwen handiger. Ook de hals werkte ik af omdat ik dat mooier vindt.

foto6

Gezellig dat je even langskwam, ben jij al begonnen met de voorjaarscollectie ? ik wel binnenkort hier te zien !

patroon cocoondress

stoffen chat chocolat en stoffenspektakel

3 thoughts on “Cocoondress

Geef een reactie

