Billie shirts

Ik zei al eerder dat ik het Billie patroon kocht van zonen 09, ik naaide er al een jurkje van voor Ninthe klik, maar ik gebruikte het patroon natuurlijk ook waar het voor bedoeld is,  Shirts voor Melle.

 

billie-1billie2

Deze stof is een heerlijk zachte gemeleerde tricot, ik gebruikte hierbij de optie om een polosluiting toe te voegen maar helaas was de gestreepte boordstof hier minder geschikt voor en werd de afwerking niet zoals ik gehoopt had. Melle draagt het shirt wel heel graag.

billie4

Ik naaide ook een grid versie ideaal past overal bij en lekker hip, als deze te klein geworden is kan ie zo doorschuiven naar de kast van Ninthe.

billie6billie5

Ik ben een beetje inspiratieloos qua foto’s dus hier moeten jullie het mee doen 🙂

Maar ik ga zeker op jacht naar stapels tricot om nog veel Billies te maken echt een toppertje !

Leuk dat je langskwam liefs Anoeska

4 thoughts on “Billie shirts

Geef een reactie

