Mini Hudson triologie

Heb je ook z’on favoriet patroon ? Ik wel en een van de favorieten hier in huis is de Mini Hudson pants, het is een heerlijk broekje en ook nog eens unisex.

Ik naaide niet 1

foto1

niet 2

foto2

maar 3 mini hudsons !

foto3

Helemaal top, het is een ideaal patroon voor beginners, Jenna paste gelukkig nog net in de grootste maat, ik heb de pijpen een beetje verlengd.

foto5foto11

Het is toch heerlijk dat alle kindjes er eentje hebben, je kunt eindeloos varieren want in elk stofje wordt hij weer anders.

foto9

Voor Ninthe gebruikte ik een heerlijk zachte joggingstof helaas is mevrouw niet helemaal blij want ze wil de broek niet graag aan (tsss).

foto8

Melle heeft de broek al heel erg vaak aangehad het is een tricot van Nooteboom met wilde dieren erop.

foto7

Ook Jenna is verkocht voor haar gebruikte ik een grijze tricot en werkte ik de zakrandjes af met een streepjesstof.

foto10foto6

Ook de achterkant is goed gekeurd, de foto’s maken ging supersnel, zo snel dat jenna nog even snel een actiefoto maakte 🙂

foto12

Zo gaat het eraan toe he even de kindjes op de juiste plaats zetten en klikkerdeklik.

Hopelijk snel weer mooi weer want wat zijn binnenfoto’s saai.

Wat is jouw favoriete patroon ?

Fijn weekend liefs !

One thought on “Mini Hudson triologie

Geef een reactie

