scarlet jurk

Ik ben helemaal verliefd op dit stofje wat ik vond op het stoffenspektakel.

dsc_0047

Het is een tricot stofje van little smile makers, ik wilde er even goed over nadenken wat ik zou maken ( en de milliedress was er nog niet). In het B inspired magazine stond een patroontje wat je gratis kon downloaden op hun site klik. Ik vond het een leuk jurkje en door de twee lagen aan de onderkant weer eens iets anders.

Nu moet ik zeggen dat ik mij versie wat minder vindt dan de plaatjes van het patroon, het is wat wijd. (ships ik had toch een millie moeten maken haha) .

De mouwen verlengde ik omdat het tenslotte winter is.

dsc_0044dsc_0039dsc_0037dsc_0034

Het maakt Ninthe niet uit ze vindt de jurk erg leuk ( en is moe vrijdagmiddag he …).

Ik heb hem gecombineerd met de grid legging die ik al eerder maakte die komt vaak uit de kast super !

dsc_0032dsc_0031dsc_0030dsc_0028

Ze had weer zin om te poseren dus de foto’s waren zo gelukt. Ik ben evengoed blij met het jurkje maar zou het patroon niet zo snel nog eens gebruiken. Het naaien ging wel vlotjes.

Fijn weekend leuk dat je even langs kwam en bedankt voor jullie lieve berichtjes nav de vorige post ! Erg leuk om te lezen.

liefs Anoeska

4 thoughts on “scarlet jurk

Geef een reactie

