Irene jurk

Ik vind het heerlijk om op Instagram te kijken om inspiratie op te doen, toen kwam ik een berichtje tegen van Isabel van bel’etoile ,zij vroeg testers voor haar nieuwe patroon. Zo gezegd zo gedaan dat werd de Irene jurk. in mijn stoffenvoorraad had ik niet meteen een geschikt stofje en aangezien er hier niet veel in de buurt zit heb ik even moeten speuren. Hier een half uur vandaag is een hal met de lelijkste stoffen die je ooit gezien hebt Haha het was een uitdaging om daar wat te vinden want er zijn er maar een  paar die echt de moeite waard zijn. Het is een faillissement verkoop wat betekend dat daar alle leftovers terecht komen, maar het is gelukt !

genoeg geklets hier de foto’s van de eerste versie,

De jurk heeft een vintage uitstraling wat ik zelf erg leuk vind, de knopenpad  geeft dat leuke effect, de beschrijving is erg duidelijk en zeker geschikt voor beginners, ook fijn is dat de jurk een voering heeft waardoor hij geschikt is voor kouder weer.

Natuurlijk maakte ik nog een tweede versie van een wollig stofje dit keer.

dsc_0089dsc_0092dsc_0091dsc_0083dsc_0082dsc_0080

Dit keer liet ik het knopenpadje achterwege maar maakte er zakjes van, op de markt vond ik perfect passende retroknoopjes. Het model was niet fit en had geen zin om op de foto te gaan.

ik snap dat jullie enthousiast geworden zijn 😁 Maar het leukste komt nog ,het patroon is gratis dus hup naar de blog van Isabel en downloaden dat patroon !

leuk dat je langskwam liefs Anoeska

 

Geef een reactie

