Billie dress

Ik kon er niet omheen en heb eindelijk het Billie patroon van zonen09 gekocht, Melle was flink gegroeid en had geen shirts meer in z’n kast. Na het aan elkaar plakken van het patroon ( pfff wat heb ik daar een hekel aan) kreeg ik inspiratie voor een jurk.

Ik vond een mosterdkleurig tricootje en verlengde het shirt zodat het een jurk werd, simpel als wat. Ik vond op craftsy een gratis patroon voor een legging en maakte er een in een grid stofje, dat past echt overal bij.

Het is echt een leuk setje geworden dus Ninthe en ik gingen op pad om wat foto’s te maken, en dan krijg je dus dit :

dsc_0168

Mevrouw had geen zin om mee te werken, maar gelukkig ging er opeens een knopje om en toen poseerde ze als een volleerd model !

dsc_0196dsc_0184dsc_0183dsc_0176

 

Het bontjasje vonden we bij de kringloop en geeft haar de bijpassende diva look.

 

Ik zei al dat ze los ging he dus er waren veel leuke foto’s.

Het is een lekker basis setje wat ze hopelijk veel zal dragen.

 

Met de groetjes van Miss Ninthe 😉

patroon Billie zonen 09

legging craftsy gratis patroon

 

 

 

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Billie dress

Geef een reactie

