Indian Summer : the dress

dsc_0200

Een allegaartje is deze jurk, ik voegde namelijk verschillende patronen samen en ik kan je vertellen als je dat doet heb geduld, sjonge het duurde even met passen en meten !

dsc_0210dsc_0211

De bovenkant is het hempje van van katoen, de onderkant is de candy dress maar dan verlengd, de onderkant is breder dan de bovenkant dus dat heb ik moeten aanpassen.

dsc_0193dsc_0207dsc_0204

Uiteindelijk paste alles op elkaar en tadaa een maxidress !

De stof is een mintgroene tricot van

het stoffenspektakel, aan de zijkant liet ik een splitje open voor meer bewegingsvrijheid. Het is een erg leuke jurk geworden maar ga ik dit nog eens naaien ? NEE  ! :)ik vond het maar een gepruts gelukkig mag het eindresultaat er zijn.

De foto’s maakte we bij vrienden die net zijn verhuisd.

dsc_0213

dsc_0199

 

Patroon Van katoen ondergoed en Candydress Maison victor

 

Geef een reactie

