Fly away

Het is de afgelopen maand stil geweest hier, we genoten van een heerlijke vakantie op de camping .Ondertussen ben ik alweer aan het werk dus ook op de blog is de vakantietijd voorbij.

Ik naaide een tijdje geleden voor Melle het Thor shirt uit Maison victor, een heerlijk shirt wat zeker nog een keer onder de naaimachine komt.

DSC_1440DSC_1438

Ik heb alleen een probleem met het tweelingstiksel aan de onderkant dit breekt vaak, hebben jullie de ultieme tip voor mij ?

DSC_1441

Verder heb ik nog veel voor Jenna genaaid, zij is deze week op kamp dus dat zal ze later moeten showen. Ook zijn we de kinderkamers aan het opknappen, na de kamer van Melle zijn de kamers van de meiden aan de beurt veel opruimen en minimaliseren pfff houd dat ooit op ?

Fijne week en tot gauw liefs anoeska

patroon Thor Maison victor

stof stoffenspektakel

 

 

Geef een reactie

