Swaddle is the new tule (SITNT)

Laatst zag ik op instagram en op de blog bij vanjansen klik hier een rokje gemaakt van een swaddledoek. Toen ik deze week bij kruidvat binnenliep was 1+1 2 want daar hadden ze xl swaddles liggen. Ik knipte hem op maat zodat de onderste zoom behouden kon worden.  De zijkanten naaide ik aan elkaar en rimpelde met een tailleband eraan en hopla in een half uur was de rok klaar.

Ik liet de rok wat langer en hij is getest door team zwierjurkjes en door de keuring gekomen. Ik naaide er een bijpassend haarbandje bij van een restje stof.

DSC_1523DSC_1525DSC_1526

DSC_1527

We maakten de foto’s op de dijk met een prachtig uitzicht

DSC_1537

Fijn weekend !!

4 thoughts on “Swaddle is the new tule (SITNT)

Geef een reactie

