Melle zijn nieuwe kamer

Hij was echt aan vervanging toe, de kamer van Melle. Het behang was niet mooi meer en het was tijd voor iets stoerders, eerst nog even een terugblik.

 

En zie hier zijn nieuwe grote stoere jongenskamer :

DSC_1464DSC_1465DSC_1466

Mooi he ! Het heeft een heerlijke rustige sfeer gekregen.

De muur is behangen en ik heb al het houtwerk geverfd in het witgrijs, het bed was eerst van Jenna en deze heb ik zwart geverfd. Het bureau komt van marktplaats. Ik maakte er zelf leren greepjes op van een riem.

DSC_1460DSC_1459DSC_1463DSC_1461DSC_1467

De letterblokken en de kaart op het bureau shopte ik bij huusje, de stenen cactus komt van de Wibra en beide lampen van de action. Het beddengoed is van Jysk.

Ik naaide ook nog een bijpassende pyama waar je binnenkort een uitgebreid verslag van kunt lezen.

Hopelijk vond je t leuk om even binnen te kijken, ik ben in ieder geval enthousiast geworden en ga me lekker op de meidenkamers storten.

 

6 thoughts on “Melle zijn nieuwe kamer

  1. Ontzettend leuk! Ik zou ook nog eens moeten vernieuwen, maar binnen 3 a 4 jaar staat er een ganse verbouwing op de planning en vind het een beetje zonde… Dilemma!

  2. Pingback: Fly away

Geef een reactie

