Grace jurkje

Oke ik zal er maar voor uit komen, I love Griet, haha ik krijg geen genoeg van haar boeken en blog, haar ontmoeten was een van de hoogtepunten uit mijn blogcarriere  hier.

Ze zette een tijdje geleden een gratis patroon op haar blog, de grace jurk . Wat een schattig jurkje ! Ik vond een reden om hem te maken namelijk het dochtertje van mijn vriendin die haar eerste verjaardag vierde.

DSC_1404DSC_1403

Ik had nog een vrolijk stofje liggen die ik helemaal geschikt vond voor een zomerjurkje. De uitleg is duidelijk het resultaat superschattig. wat wil je nog meer ?

DSC_1408DSC_1407DSC_1410DSC_1411

Ik naaide hem met rimpelmouwtjes, op de markt vond ik bijpassende knoopjes, de voering had ik nog liggen.

DSC_1414

Zo ging hij ingepakt op weg en hij zat als gegoten !

De pippapants heb ik ook al gemaakt die volgt binnenkort

http://www.emmaenmona.be daarheen voor leuke patroontjes !

liefs Anoeska

8 thoughts on “Grace jurkje

Geef een reactie

