een lentebriesje

Deze jurk heeft de kleur van een heerlijke lente lucht en de blauwe ogen van Ninthe . Vandaag was het heerlijk zacht lente weer, we deden een fotoshoot bij de lammetjes vlak bij ons huis. Het werden wel een beetje veel foto’s dus geniet lekker mee.

DSC_1242

Ik naaide de basisjurk met kraag en zakjes van svdhz 2, Als accent voegde ik er wat perzikkleur aan toe. De stof is van soft cactus en echt ik kan ze echt aanraden heerlijk soepel en goed van kwaliteit. De stof lag al een jaar in mijn kast en ik was m gewoon vergeten…

Op de rug zette ik een sierrits waardoor het weer eens anders oogt. En als je denkt dat ik me er zo makkelijk vanaf heb gemaakt think twice (dat dacht ik namelijk wel) Het was nogal een gefriemel om de bovenkant tussen de voering te krijgen. Toevallig vond ik een precies bijpassende legging en shirtje in de oranje/perzikkleur.

DSC_1235

Geniet lekker mee van deze mooie lentedag !

 

DSC_1262DSC_1258DSC_1251DSC_1250DSC_1243DSC_1241DSC_1231DSC_1234DSC_1230DSC_1226

Helaas hadden de lammetjes geen fotomodel ambities, hopelijk is het morgen weer z’on heerlijke dag !

Fijn weekend liefs

One thought on “een lentebriesje

Geef een reactie

