playsuit

Het duurde een maand voordat ik weer eens iets kwam neerzetten hier, Je kent het wel kids griep, ik griep en weinig zin. Maar ik kwam erachter dat ik nog niet eens alle winterse naaisels hier heb gepost en dat terwijl het al bijna lente wordt, kortom schandalig !

Ik maak het goed hoor, ik zet nog gauw alles op de blog want ik heb alweer een aantal lente dingen genaaid. Deze week is het stoffenspektakel ook weer ! Lekker de voorraad weer aanvullen. Gaan jullie ook heen ?

Maar goed ik maakte voor Melle een playsuit hij demonstreert z’n voetbalskills voor jullie om te laten zien dat je er heel goed in kunt spelen, rennen enz. Er is maar een ding wat je niet goed kunt met een jumpsuit en dat is ….juist ja plassen daar hadden we niet echt over nagedacht hahaha. Maar verder is het een heerlijk pak lekker zacht vanbinnen en in een keer aangekleed.

De stof haalde ik van een coupon op het stoffenspektakel en is een joggingstof, het patroon komt uit de B inspired, hartstikke leuk blad maar de beschrijvingen zijn wel erg beknopt. De zakjes maakte ik in een blauw restje, de knoopjes zijn hout en de veter van leer.

DSC_1126DSC_1128DSC_1122DSC_1129DSC_1119

Het was een aangename samenwerking eens een keer geen peuter die je moet omkopen voor de lens maar gewoon een lief jochie wat lekker meewerkte, Die peuter moet er deze week nog een keer aangeloven dus see you soon !

Gezellig dat je langskwam ik lees met veel plezier jullie comments .

oh ja een vriendin van mij maakte een nieuw logo voor de blog tataradaaa!!

DSC_1136

Mooi he ! helemaal gehandletterd ben er erg blij mee !

2 thoughts on “playsuit

Geef een reactie

