Sisters in sweaters #2 gastblog

image
Een bijschrift invoeren

Hallo lezers van de blog van Anoeska.

Wat ontzettend leuk om een berichtje op deze blog te zetten! Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Rozemarijn de Kroon, moeder van drie heerlijke meiden, vrouw van een stoere vent, juf van groep 4 en vriendin van Anoeska! Anoeska en ik naaien graag samen. Tijdens de zwangerschap van onze dochters Thirza en Ninthe zijn we veel samen gaan naaien en slaan we 2 keer per jaar flink in op het Stoffenspektakel!
Nu het weer kouder wordt, is het tijd om weer iets warms aan te trekken! In het boek van ‘stoffen durf het zelvers’ vond ik een leuke trui die ik voor beide meiden hetzelfde heb genaaid. Ze vonden het erg leuk en lekker warm natuurlijk !image

4 thoughts on “Sisters in sweaters #2 gastblog

Geef een reactie

