Lila jurkje blogtour

DSC_1056DSC_1053Ik mocht een patroontje testen en wel een hele leuke, het is een jurkje voor kinderen van 0-2 jr en geschikt voor jongens en meisjes. Voor jongens zul je denken maar je kunt er ook een jumpsuit van maken.

Sylvia van lily en woody heeft samen met Marte een patroon ontworpen, een heel veelzijdig jurkje die je op verschillende manieren kunt maken, kijk maar eens op hun blogs welke variaties er allemaal mogelijk zijn.

Ik heb zelf niet meer zulke kleintjes in huis dus ben ik op zoek gegaan naar een kleine vrijwilligster die al snel gevonden was. De jurk die ik heb gemaakt bestaat uit een wikkeltop met een fronsrok eraan.  Het is een eenvoudig te maken patroon ideaal voor beginners, ook de jumpsuit die je als variatie kunt maken vind ik helemaal top! Heel jammer dus dat niemand ze hier in huis past maar ik heb een vermoeden wat voor kraamcadeautjes hier gemaakt gaan worden ! Je kunt de jurk in tricot maken zodat je hem gemakkelijk aan en uit kan trekken.

DSC_1057DSC_1060DSC_1067foto2Wat een schatjes he !

patroon liladress jumpsuit

stof stoffenkraam

 

 

5 thoughts on “Lila jurkje blogtour

Geef een reactie

