Sisters in sweaters #1

DSC_0854 DSC_0855 foto1 DSC_0871 DSC_0873 DSC_0874DSC_0875

Voor mijn twee meisjes naaide ik de Leonara trui uit de LMV, ik moet zeggen het is een succes. Ik wilde al een tijdje een raglantrui maken. Voor Jenna gebruikte ik een restje van superzachte fleece met sterren en voor Ninthe heb ik op het stoffenspektakel een stofje gescoord. Het is een panterprintje met een glittertje erin.

DSC_0865foto4*:

Voor de trui van Ninthe liet ik me inspireren door pinterest, zelfs de schoentjes zijn gekopieerd :), ik tekende gewoon een ronde achterkant aan de trui.

DSC_0866

Ik stopte wat paspel tussen de mouwen om het stofje te breken.

DSC_0870 DSC_0867foto5 DSC_0849 DSC_0884

Bij Jenna heb ik duimsgaten gemaakt volgens deze tutorial. Thumps up !

http://levenmetliv.blogspot.nl/2013/12/retrotricot-en-een-dikke-duim-tutorial.html

DSC_0861foto3 DSC_0859 foto2

Een leuke trui om te maken en snel klaar ook niet onbelangrijk ! De volgende trui ligt al onder de machine,

binnenkort ook een gastblogger die een deel toevoegt in deze reeks,

Ik lees met plezier jullie comments !

Ook wil ik stilstaan bij alle ellende in parijs, echt verschrikkelijk wat sommige mensen doen, daar wordt je stil van.

#prayforparis

4 thoughts on “Sisters in sweaters #1

Geef een reactie

