Little black dress

DSC_0720 foto2 DSC_0721foto4 DSC_0724foto 1 DSC_0732foto5 DSC_0741foto3

Ieder meisje moet er een in de kast hebben maakt niet uit hoe oud je bent, dus ik naaide deze must have voor Ninthe. Het is de lili jurk, je kunt op de website van de schatkaart de mouwen downloaden om een winter lili te maken. Ik had nog een zwarte punta di roma liggen en ging out of my comfort zone. Mijn kids dragen namelijk bijna geen zwart maar ik zag op pinterest genoeg inspirerende jurkjes om de uitdaging aan te gaan. Ik moet zeggen dat ik m goed geslaagd vind. De mouwen hadden wel wat minder strak gekund.

DSC_0734 DSC_0735 DSC_0723 DSC_0715

De achterkant sluit met een striklint. Ik heb van de legging er eentje verknipt voor de strikjes in het haar en op het voorpand, zo is de outfit helemaal matching.

In plaats van de plooien heb ik er een rimpelrokje aangemaakt waar je goed mee kunt dansen, kijk maar :

DSC_0738 DSC_0737 DSC_0736 DSC_0730 DSC_0733 En voque !

Fijne week liefs anoeska

6 thoughts on “Little black dress

Geef een reactie

