heerlijke herfst jurk

Op het stoffenspektakel lachte deze heerlijke herfstige stof mij toe maar ik twijfelde… na een paar rondjes gelopen te hebben nam ik hem toch mee en zonder spijt ! De basisjurk van svdhz 2 rolde onder mijn machine vandaan met cirkelrok en kraag. helaas mat ik de rok en het bovenstukje niet goed waardoor ik goed moest nadenken om ze aan elkaar te krijgen, maar het lukte !

De kraag met wijnrood biaisband accentueert het herfstig geheel. 🙂

Natuurlijk vonden we een toepasselijke locatie voor de fotoshoot: het bos ! We genoten van het heerlijke herfstige weer en maakte ondertussen een paar foto’s’. Zie hier het resultaat : Helaas werkte het fototoestel niet goed mee waardoor de kleuren flets lijken.

DSC_0812 DSC_0816 DSC_0818 DSC_0819 DSC_0820

3 thoughts on “heerlijke herfst jurk

Geef een reactie

