Candy crush

DSC_0617

Ik naaide de Candy jurk uit La maison victor, het model liet deze keer afweten dus geen amusante fotosessie, ze had maar een paar foto’s zin dus daar doen we het maar mee.

Ik maakte er wel lange mouwen aan en verlengde de onderkant met 4 cm met de vorige jurk nog in mn achterhoofd.Ook maakte ik een foutje met de knoopsgaten voor het touwtje deze zitten aan de binnenkant dus heb ik er een elastiek ingezet.

Van een restje maakte ik een bijpassend haarbandje.

DSC_0615foto1 DSC_0620 DSC_0621 DSC_0622 DSC_0625

image Wat een lief snoepje he !

Afgelopen week bezocht ik het stoffenpektakel in Zwolle waar ik uiteraard niet met lege handen vandaan kwam :

image

Voorlopig weer genoeg te doen !

Wat vinden jullie van de nieuwe blog layout ?

Fijn weekend liefs !

Geef een reactie

