Lili gaat naar het strand, pinkbubbels test een patroon

Ik werd gevraagd om een patroon te testen, wat een eer ! Daar had ik natuurlijk wel zin in.

P1050992

Het patroon wat ik mocht testen was een strandjurkje, ideaal voor de zomer ! Bij het jurkje zat een hele duidelijke en een uitgebreide beschrijving met foto’s.

DSC_0029 DSC_0027 DSC_0026  DSC_0021

Ik bestelde de stof bij http://www.stofopzolder.be, het is heerlijke sweat stof van Andrea Lauren, Het eerste jurkje zat snel in elkaar en het zit echt als gegoten ik heb er al veel complimentjes over onttvangen,

het tweede jurkje had de eer om een verjaardagsjurk te worden. Ninthe is midden in de zomer jarig en daar leek het me perfect voor ! Een van de opties van het patroon is de kraag die zette ik eraan. Uiteindelijk vond ik m iets te massief en haalde ik m weer eraf.

image image image image image

Je kunt ook een shirt en een rok maken van het patroon, het is echt een aanrader om te bestellen ! Aan de achterkant sluit de jurk met een splitje wat een heel leuk effect geeft op een bloot ruggetje. Met bijpassende knoopjes natuurlijk !

image image

De jurkjes zijn allebei al vaak uit de kast gekomen, je kunt m ook voor de winter maken want er komt een extra optie voor de mouw. Goed gekeurd want Lili en Ninthe waren een goede match !

image

patroon de schatkaart

stof Andrea Lauren bij stof op zolder http://www.stofopzolder.be

6 thoughts on “Lili gaat naar het strand, pinkbubbels test een patroon

Geef een reactie

