How do you sew ?

BIj Griet op de blog zag ik how do you sew ?

http://emmaenmona.blogspot.be/2015/09/la-maison-victor-how-do-you-sew.html

Dat inspireerde me tot een blogbericht :), ziehier mijn naaikamer, Aan de woonkamer zit de bijkeuken waar ik mijn iniemini atelier heb, mn naai en lockmachine al mn stofjes, naaiboeken en ik passen er precies in tussen de voorraad en koelkast.

DSC_0482 DSC_0483

m’n pinkbubbels glaasjes

DSC_0488 naaihok 3

Je ziet een geordende chaos maar alles kan blijven liggen en de deur kan dicht.Dan is alles lekker uit het zicht.

naaihok1 DSC_0489 DSC_0487

Het volgende project ligt al klaar helaas heb ik te kort stof voor de mouwen.

DSC_0484DSC_0481

Al de naaiboeken op een rij, in de mappen bewaar ik mijn patronen

naaihok2

Gezellig dat je kwam kijken ! Hoe naaien jullie ?

image

Zoals beloofd nog de verjaardagsjurk van Ninthe, het kraagje vond ik iets te grof en heb ik er later af gehaald.

Dan tot slot nog een minder leuke mededeling: Petra heeft besloten om met pinkbubbels te stoppen,Helaas ga ik dus vanaf nu alleen door.

Een fijne avond liefs Anoeska

One thought on “How do you sew ?

Geef een reactie

