Me and my mini me

Je kent ze vast wel die mini mama’s, ze hebben altijd de juiste schoenen aan.

DSC_0437

Ze dragen de mooste sieraden.

DSC_0438

Ze hebben schatjes van kinderen die nooit huilen.

DSC_0444 foto 1

En ze hebben dezelfde jurkjes als hun mama aan.

foto 2

Soms is het gewoon leuk om even te twinnen met je kinderen, ik had genoeg van deze mooi rode punta di roma om twee jurkjes te maken. Het zijn allebei jurkjes uit de LMV namelijk de harlequin en de tulla jurk.

Over de harlequin ben ik erg tevreden, ik naaide wel figuurnaden op de rug omdat hij daat wat ruim viel maar verder zit hij hartstikke goed. Over de tullajurk ben ik iets minder te spreken hij werd namelijk vrij kort een beetje te naar mijn mening, ik naaide er nog een strook roze onder wat ik ook bij de mouwtjes heb gebruikt maar daar is het naar mijn idee niet veel beter op geworden. Ik vind hem nu wat lijzig en vraag me af of hij veel uit de kast zal komen.

foto 3 foto 4 foto 5 foto 6 foto 7

Ik vond er een heerlijk roze vest bij waardoor ik het in de winter lekker kan doordragen.

Wil je nog meer moeder en dochter twinning zien ? klik dan eens op haar blog http://lilyenwoody.blogspot.nl/2015/09/candy-dress-indian-summer-style.html. erg geslaagd vind ik !

4 thoughts on “Me and my mini me

  1. Ik vind je tulla nogthans ook heel mooi, met die roze band!
    Ik vond hem ook ergkort, ik nam al de lengte van een maat groter, voegde nog een aantal cm bij, maar hij is nog te kort, vind ik.
    Die band is goed gevonden!

Geef een reactie

