love bird jurk

DSC_0394

Met de herfst in aantocht kon ik eindelijk dit stofje van timeless treasure gebruiken die ik vorig jaar kocht. De jurk was al even af en verscheen al op mijn instagram.

Ik maakte de jurk uit stof voor durf het zelvers 2, met mouwtjes en knoopjes aan de voorkant, de voering liet ik bij de mouwtjes weer terug komen door ze om te slaan. Hij is alleen wat lastig aan te trekken dus misschien de volgende keer nog een split in het rokdeel laten doorlopen. Ik voerde de rok ook en rimpelde de stofbreedte.

In de kast had ik nog een bijpassend vestje en schoentjes dus kom maar op met de nazomer ! Aangezien fotos meer dan woorden zeggen volgen er hier een paar.

DSC_0412 DSC_0410 DSC_0409

Het model was in een gewillige bui en had wel zin om even een fotoshoot te doen in een bijpassende omgeving.

DSC_0402 DSC_0399 DSC_0397 DSC_0401 DSC_0406 DSC_0403 DSC_0405

Eigenlijk heeft ze niet eens jurkjes nodig, ik ben aan het minimaliseren maar ze heeft een kast vol kleren, ik heb ook veel stofjes dus er verschijnen vast wel meer jurkjes want die kun je nooit genoeg hebben ….

Volg je me al op instagram ? je kunt me vinden onder anoeska_drenth

2 thoughts on “love bird jurk

Geef een reactie

