Hiep hoera 1 jaar ! pinkbubbels trakteert

Hier is dan zoals beloofd de pinkbubbels give away, we bestaan alweer een jaar niet geweten dat we bloggen zo leuk vonden !

Wie jarig is trakteert dus wij delen uit ! We hebben in de aanbieding iets superleuks van huusje,

ken je huusje al ? Zo niet surf dan gauw naar http://www.huusje.nl/ ze hebben vanalles leuks, hippe stationary, mooie hebbe dingen en toffe slagletterarmbanden, gewoon heel veel leuks eigenlijk.

ALUMINIUM ZWARTE GEO BLOKKEN TIPIKUSSEN

Omdat wij zo enthousiast waren besloten we daar jullie een leuk cadeautje van te geven tatarataaaa zo zie je mij ook eens.

DSC_0017 (2) DSC_0018 (2)

Het is de quoteskalender geworden ! maar voor wat hoort wat dus wat moet jij doen ? Volg ons als je dat nog niet deed natuurlijk ! Vervolgens laat je hieronder weten wat je van onze blog vind dat vinden we gewoon leuk om te weten heb je dat gedaan dan kun je tot woensdag nagelbijten want dan loten we de gelukkige winnaar !

goodluck !

7 thoughts on “Hiep hoera 1 jaar ! pinkbubbels trakteert

  1. Ik vind jullie blog ontzettend leuk, verzorgd en verrassend. Ik kijk hem altijd als ik hem voorbij zie komen op Facebook. En deze gave away vind ik heeeeeel top. Ik zeg…. Pak mijn naam er maar uit hihi. Gefeliciteerd meiden met jullie eerste lustrum!!

  2. Superleuk meiden, er zitten elke keer weer leuke creatieve dingetjes bij en dat geeft weer inspiratie! Op naar het volgende jaa, gefeliciteerd! !!

  3. Gefeliciteerd met jullie verjaardag! Ik volg via Bloglovin 🙂 Ik reageer mss niet zo vaak (zoals ik op de meeste blogs vooral lees en niet reageer) want gewoonlijk zit ik met een baby op schoot (nu ligthij naast mij) en dat typt niet zo vlot :p
    Ik doe graag mee met de give-away 🙂

  4. Ik volg jullie blog al een tijdje via Bloglovin’ en lees elke blogpost opnieuw zeer graag omdat ze altijd vol toffe naai-ideetjes zitten! En dan verbaasd het mij ook niets dat het dan ook een zeer toffe give-away is, dus doe ik heel graag mee!!

  5. Leuk meiden!
    Ik bewonder je creaties Anoeska! Hoe doe je dat, 3 kids, een baan en je huishouden…en dan van die super mooie dingen voor je kids maken! Super mooie jasjes voor de meiden, stoere broek voor je mannetje. De creabea avondjes zijn altijd erg gezellig en stiekem ben ik best jaloers dat mijn kwaliteiten op de naaimachine nog niet zover zijn ontwikkeld haha 🙂

    Gefeliciteerd met jullie jubileum en nog vele jaren vol creatieve inspiratie!! X

  6. Gefeliciteerd met jullie jubileum! 🍸 En wat een leuke giveaway zeg, daar doe ik graag aan mee! Volg jullie blog al een tijdje en doe er altijd wel inspiratie uit op! Wie weet komt mijn blog er ook ooit… Succes verder met jullie creatieve bezigheden en schrijfsels, op naar het volgende jaar! Liefs Esther

Geef een reactie

