#KCW happy camper

dag 7 de laatste dag alweer,

allereerst even de aan foto’s van het setje wat ik al eerder maakte .

DSC_0025 (2)

kijk eens wat een blij jochie !

Het jurkje wat ik naaide voor dochterlief komt uit stof voor durf het zelvers 2, ik maakte degene met de overslagmouwtjes.

Het stofje zag ik op instagram bij Liesellove en ik heb m gelijk besteld voor dit thema.

DSC_0028 (2) DSC_0032 DSC_0026 (2)

Als voering en voor de mouwtjes gebruikte ik een lichtblauwe streepjesstof die ik nog had liggen.

DSC_0023 DSC_0022 DSC_0021

Wat een schatjes he ! Helemaal klaar om te gaan kamperen !

Deze week zetten we de give away erop dus keep watching us !

groetjes anoeska

Geef een reactie

