Dag 5 on the road

Door Anoeska

dag 5 alweer van de kcw, ik heb de afgelopen twee dagen niet zoveel gedaan maar er rolde evengoed een broekje onder m’n naaimachine vandaan.

Het is de ray short uit lmv een leuk broekje om te maken, ik heb nog een stofje klaarliggen om hem nog een keer te maken, LMV adviseert een stevige stof maar ik ben een beetje eigenwijs en gebruikte een soft cactus stofje van stof op zolder.

Het is een heerlijk broekje ideaal voor op de camping en helemaal in thema.

imageimage

image

Ik gebruikte donkerblauw biasband, het shirtje maakte ik vorig jaar al een keer met transferpapier en past er precies bij.

patroon ray short LMV

stof soft cactus http://www.stofopzolder.be

Laat gerust een berichtje achter om te laten weten wat je ervan vindt !

fijn weekend groetjes anoeska

5 thoughts on “Dag 5 on the road

Geef een reactie

