dag 2 de a is van…

…..ananas, ally jumpsuit en aime comme marie als je deze samenvoegt krijg je het volgende resultaat .

DSC_0004 DSC_0005 DSC_0007 DSC_0010 DSC_0012 DSC_0013 DSC_0014

Ik zag de jumpsuit in deze stof op de blog van http://kaatjenaaisels.blogspot.nl/2015/04/ananas-ally.html en was er gelijk verliefd op. De stof vond ik bij stofopzolder.be . De knoopjes met een gouden randje passen er precies bij, het gevlochten koordje komt ook van de markt.

Ik moet zeggen dat ik niet een hele grote fan ben van het patroon het valt nogal wijd en de pijpjes zitten weer wat strak maar hij staat haar hartstiikke lief. We speelden met het thema en voegden playmobil accesoires toe om het geheel in travelstyle te houden. Ik heb zoals je in de vorige blog kon zien matching sandaaltje die het helemaal af maken.

De oplettende kijker zal vast ons nieuwe model Kiki de cavia gespot hebben, zij mocht ook op de foto deze keer want Ninthe en Kiki zijn dikke vriendjes.

Om in de tropische sferen te blijven naaide ik laatst nog een ananas rokje van een theedoek van zeeman daar past dus net geen mt 98 bij dus het beleg heb ik maar van een ander stofje gemaakt. Het rokje komt uit het boek allemaal rokjes.

DSC_0135DSC_0133 DSC_0131 DSC_0132 Dikke kus tot gauw

Geef een reactie

