let the sun shine !

Door : Anoeska

Het is nog niet heel warm geweest, hopelijk komt na de officiele zomer nu ook de zon te voorschijn want het is al bijna vakantie dan willen we graag veel zon !

Toepasselijk is wel het setje van de jongste, ik naaide het vorig jaar al maar volgens mij had ik het nog niet online gezet .

Het is een wikkelokje uit een restje stof, het rokje komt uit het boek allemaal rokjes, ik heb samen met mn buurvrouw al een aardige verzameling boeken die we samen delen. Het shirtje heb ik gemaakt met flockfolie ik vond iets soortgelijks op pinterest.

Mn volgende project wordt een jurk uit stof voor durf het zelvers 2, schandalig dat daaruit nog geen jurk onder mn machine vandaan kwam rollen 🙂

DSC_0114 DSC_0116 DSC_0118 DSC_0120 DSC_0121 DSC_0122 DSC_0125 DSC_0126

Ik doe deze week mee aan the kids clothes week dus ieder geval vaker een update dan de afgelopen weken hier op de blog.

En houd natuurlijk die give away in de gaten ! want ook die komt eraan deze week.

Geef een reactie

