Inspiratie babykamer: Sparkling Forest

Er lijkt dit jaar wel een babyboom aan te komen. Overal waar ik kijk zie ik zwangere buiken, roze en blauwe vlaggetjes voor de ramen en in mijn omgeving is het ook raak.

Alhoewel ik zelf niet zwanger ben, blijf ik het leuk vinden internet af te speuren op zoek naar leuke spulletjes voor de baby in spé. Speciaal voor jullie een selectie van leuk babykamerspul in mooie neutrale kleurtjes. Dus als je niet weet of je baby een jongen of meisje is, kun je heerlijk inspiratie opdoen

Thema 1: Sparkling Forest

  

1                                  2                                               3

  

4                                               5                                        6

  

7                                8                                                        9

1,2,3 Geweldige muurstickers

4 wiegdeken fairytale forest

5 knuffel ricecracker

6 opbergbox speelgoed

7 Lamp geel

8 opbergplank wit

9 geweldig behang forest

Alles via http://www.grasonderjevoeten.nl

Geef een reactie

