Locky me !!

Want ik ben ontzettend blij met m’n laatste aankoop !

Ik heb eindelijk een lockmachine gekocht, en ik moet zeggen dat had ik eerder moeten doen ! Het werkt echt heerlijk en alles is zo mooi afgewerkt ! Ik heb al een legging gemaakt voor de jongste op de lock, ik wilde eigenlijk het patroon van Emma en Mona gebruiken maar die was al te klein. Ik heb toen gewoon een legging uit haar kast overgetekend en nu past ie precies bij t jurkje wat ik laatst naaide.

Dat jurkje is al een tijdje klaar maar stond nog niet op de blog, De dame voor wie hij bedoeld was besloot hem even te bewerken met een schaartje 😦 ik had even geen zin meer om te maken maar je ziet er bijna niks meer van :

P1050818 P1050819 P1050820 P1050822 P1050823

Het staat lekker retro, het jurkje is een patroon uit de b inspired, ik denk dat ik hem van t voorjaar ook nog in katoen maak,

Er stond nog een leuk jurkje in deze maakte ik voor de oudste.

P1050816 P1050817

Een eenvoudig maar toch leuk modelletje. Het stofje hiervoor haalde ik bij t stofuiltje leuke webshop en snelle service.

En last but not least nog even een foto van mn lockmachine .

P1050825 P1050824

Ik wens jullie de beste wensen, mijn goede voornemens zijn ieder geval lekker veel locken en misschien nog wat aan sport doen 🙂

Ik hoop dat jullie t komende jaar blijven lezen, volgen en vooral een reactie plaatsen !

liefs Anoeska

4 thoughts on “Locky me !!

Geef een reactie

