Over mintgroen en glitters

Ik kon niet wachten om wat uit mijn nieuwe boek stof voor durf het zelvers 2 te maken, allemaal leuke projectjes ! Als eerste heb ik een trui gemaakt, er volgt nog een jurk !

Ik kocht de mintgroene glittertricot tijdens het signeren bij A.boeken, De trui was snel gemaakt de dochter was snel tevreden !

Het lint maakt het  hip en zit bij de hals en de mouw, hij is al vaak gedragen dus een succes nummer ! Dat is weleens anders met dingen die ik voor haar naai 🙂 .

Er liggen al nieuwe projectjes te wachten maar eerst moeten er wat dingen worden afgemaakt voor mn neefje of nichtje op komst, die zal ik hier laten zien als het geboren is.

P1050801 P1050799 P1050759Stoer zoals dochter t graag wil, en mamma ook tevreden !

Ik wil jullie fijne feestdagen wensen en alle gezondheid en geluk voor het nieuwe jaar !

P1050812 Liefs Anoeska

2 thoughts on “Over mintgroen en glitters

Geef een reactie

