Boy; noise with dirt on it…

Ik denk dat dat wel de lading dekt voor de meeste jongens, voor mijn jongentje ieder geval wel ,

Ik heb een setje voor m genaaid ( was nog een nasleepje van de kids clothes week) maar hij kwam al weer onder de modder thuis door alle slidings die gemaakt moeten worden met voetballen, gelukkig heeft mama een wasmachine … ( en antivlekken spul)

Het is de leather sweater en randy broek van de maison victor, ik heb mn vingers opengetornd aan de halsboord maar ik krijg m er echt niet mooi aan, hij is helemaal uitgerekt eraan gestikt maar lubbert nog misschien iemand tips?

P1050512 P1050513 P1050514 P1050515

Hij is er wel trots op en wilde graag op de foto voor de blog want hij wilde wel beroemd worden ha ha.

Ik naaide in de zijnaad van de broek een leren paspelbandje de schouderstukken en elleboogpads zijn ook van nepleer zo is het iets minder pyama achtig maar wel relaxed.

Deze week heb ik nog een leuk nieuwtje te melden dus keep watching !

Ook heb ik sinds vandaag instagram mcht je willen kijken dan is dit de link http://instagram.com/anoeskadrenth

er staat nog nietzoveel op maar dat moet helemaal goed komen !

Fijn weekend geniet nog even van t mooie weer

Geef een reactie

