genaaid en op naar het stoffenspektakel !

Hallo

Voordat ik morgen naar het stoffenspektakel ga even een overzichtje van een aantal dingen die ik de afgelopen tijd naaide.

Er zitten ook wel wat zomerdingen tussen maar ondertussen ga ik al aan de najaars dingen werken.

P1050286P1050287 P1050285 P1050284

P1040859

het shirtje pimpte ik na een voorbeeld van pinterest, de broek is de sunny pants uit la maison victor, ik moet zeggen dat ik hem al vaak heb aangehad maar een volgende keer wil ik hem wel wat versmallen. Omdat ik net te kort stof had naaide ik het zakje uit een ander stofje.

P1050276 P1050275

Dit rokje naiade ik van een soft cactus stofje, het is een klokrok uit het boek allemaal rokjes. Het is voor de oudste dochter die hem al een aantal keer met plezier heeft gedragen.

P1050277

Dit jurkje naaide ik voor de jongste dochter, het is een roos 5011 maar ik naaide de zijkanten vast aan elkaar. een bijpassende legging ligt nog onder de naaimachine.

P1050278

Bij emma en mona vond ik een leuke tas, ik had nog ene restje zebrapluche liggen en heb m nagemaakt.

http://www.emmaenmonablogspot.nl

Fijn weekend !

liefs anoeska

Geef een reactie

