Softcatus meets mijn naaimachine

Al een tijd zag ik de mooie stofjes van soft cactus (www.softcactus.be) en zag ik in blogland mooie zelfgenaaide creaties voorbij komen! 1 en 1 is 2 dacht ik en ik bestelde ook twee leuke stofjes.

Van een heb ik een jurkje gemaakt voor onze jongste meid, het is de basisjurk van stof voor durf het zelvers,uit een van mijn favoriete naaiboeken. De schrijfster heeft trouwens een hele leuke blog emmaenmona.blogspot.nl/.

De achterkant werkte ik af met knoopjes, de stoffen kocht ik op de site van noeks www.noeks.nl.

Haar nieuwe laarsjes voor de winter en het jurkje zijn een perfecte match en hij zal vast vaak gedragen worden !

P1050171 P1050173 P1050176 P1050177 P1050178

Het andere stofje ligt nu onder mijn naaimachine om een rokje te worden !

Fijne week liefs anoeska

2 thoughts on “Softcatus meets mijn naaimachine

Geef een reactie

