luchtig zomerjurkje

Met deze warme dagen is het heerlijk om iets luchtigs aan te hebben, dat geld natuurlijk ook voor onze kindjes, Ik naaide voor de jongste een luchtig jurkje met een grappig open rugje.

Hiervoor gebruikte ik een bestaand jurkje wat ik heb overgetrokken, op pinterest kwam ik ook zulke versies tegen, wat me aanzette tot het maken van dit exemplaar !
Ik ben alweer bezig aan het volgende jurkje wat voor haar 2e verjaardag is daarover binnenkort meer!

P1050080 (Small)

P1050081 (Small)

P1050082 (Small)
P1050077

P1050076 (Small)

Stof : Tilda en Stenzo

Geef een reactie

